Skip to Content

Solidarity Statement

© Schwarzkopf

Pentru Comunitatea Schwarzkopf,

Părul frumos nu este totul - în special în vremuri precum cele pe care le traversăm în prezent. Mulți dintre noi ne confruntăm cu temeri și nesiguranțe, iar noi tratăm cu maximă seriozitate îngrijorările voastre. De aceea, este cu atât mai important să ne menținem corpul și sufletul sănătos și echilibrat. Prin ceea ce înseamnă societatea noastră, vă vom furniza în continuare articole inspiraționale, într-un ton pozitiv. De asemenea, există și alte noutăți pe care dorim să le împărtășim cu Dvs., pentru care ne simțim mândri că facem parte din grupul Henkel:
Henkel lansează un program complex de solidaritate la nivel global, care vine în sprijinul salariaților, clienților și comunităților afectate. Fundația Fritz Henkel va dona un milion de euro către Fondul de Răspuns și Solidaritate pentru Covid-19, lansat de WHO (Organizația Mondială a Sănătății) și de Fundația Națiunilor Unite (ONU).

Cu încă un milion de euro, Fundația Fritz Henkel va sprijini direct diverse organizații și parteneri din toată lumea și va promova implicarea voluntară a angajaților în acțiunile de combatere a crizei.

De asemenea, Henkel donează produse de îngrijire personală și de curățenie în valoare de cinci milioane euro la nivel internațional. Printre acestea se numără dezinfectanți pentru mâini, săpun, îmbrăcăminte de protecție, detergenți și alte produse de curățenie. Echipa noastră Corporate Citizenship va distribui produsele în strânsă colaborare cu organizațiile caritabile și cu autoritățile locale, pe a asigura că pachetele cu provizii ajung la cei care au cea mai mare nevoie de ele.

În plus, Henkel va produce dezinfectanți în unități de producție selectate, pentru a veni în sprijinul instituțiilor publice și a grupurilor profesionale.

La nivelul societății, au fost instituite echipe de managementul crizei. Prioritatea principală a acestora este să protejeze siguranța salariaților și a partenerilor de afaceri și să continue desfășurarea operațiunilor, în condiții dificile. Toate informațiile în legătură cu programul de solidaritate se regăsesc la linkul de mai jos: https://www.henkel.com/press-and-media/press-releases-and-kits/2020-03-24-henkel-launches-comprehensive-global-solidarity-program-to-support-employees-customers-and-affected-communities-1047556

Sperăm cu toții că această situație se va îmbunătăți - să rămânem puternici și optimiști împreună. Păstrați-vă sănătatea și încrederea!

Echipa Schwarzkopf 

#stayhome  #staysafe #schwarzkopf 

Articole similare
  • Create your style

    Highlights

    Coafuri de-a lungul deceniilor – anii ‘80

    Coafurile femeilor din anii ’80 erau la fel de sălbatice ca deceniul în sine. Noua generație de tineri a pus accent puternic pe individualitate, materialism și consumerism, toate acestea fiind reflectate în moda și coafurile populare ale vremii.

  • Create your style

    Highlights

    Personalitatea este totul
  • Reinventarea expertului în repararea părului

    Highlights

    Reinventarea expertului în repararea părului

    Formula expertă și ambalajul lui Gliss primesc o schimbare! Citiți mai departe pentru ceea ce Schwarzkopf are în rezervă pentru gama de reparare a părului.

  • Schwarzkopf prezintă cu mândrie șamponul în ediție limitată Shampoon 1898

    Highlights

    Schwarzkopf prezintă cu mândrie șamponul în ediție limitată Shampoon 1898

    Schwarzkopf este mândru că a fost expertul în îngrijirea părului de peste un secol și pentru a sărbători această realizare, lansăm un produs exclusiv de îngrijire a părului!

  • Părul de-a lungul deceniilor

    Highlights

    Părul de-a lungul deceniilor

    Coafurile evoluează mereu, uneori atât de repede încât poți „clipii și pierzi trendul” Coafurile populare au apărut și dispărut de-a lungul anilor și unele au avut chiar și norocul de a rezista câteva decenii.

  • Schwarzkopf – cu un pas înaintea timpului

    Highlights

    Schwarzkopf – cu un pas înaintea timpului

    Hairstylistul Schwarzkopf, Armin Morbach, creează mai multe look-uri inspirate din Berlin pentru a aduce un omagiu măiestriei și spiritului inovator al mărcii.

  • Coafuri de-a lungul deceniilor – anii ‘60

    Highlights

    Coafuri de-a lungul deceniilor – anii ‘60

    Tunsorile bufant, pompadour și pudel care au caracterizat coafurile din anii 1940 și 1950 au fost înlocuite treptat de coafuri mai exagerate, mai îndrăznețe.